Responsabil administrare vânzări și logistică

Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Responsabil administrare vânzări și logistică, în cadrul diviziei agregate, sediul central.

PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI

  • Întocmește contractele de vânzări și actele adiționale ale acestora;
  • Controlează derularea curentă a contractelor de vânzări și a actelor adiționale și urmărește înregistrarea tuturor modificărilor intervenite pe perioada derulării contractelor, asigurând păstrarea și arhivarea acestora;
  • Asigură contactul permanent cu directorii regionali de vânzări, furnizând acestora informații privind situația contractelor clienților;
  • Asigură colectarea, compilarea și prelucrarea informațiilor / statisticilor referitoare la vânzări conform standardelor societății;
  • Furnizează rapoarte regulate referitoare la activitatea de vânzări și răspunde de acuratețea informațiilor.
  • Repartizează cursele în funcție de tarifele practicate de către transportatori, în baza contractelor încheiate.
  • Întocmește rapoarte specifice gestionării activității de transport de agregate extern. 

CERINȚELE POSTULUI

Studii și experiență:
  • Absolvent studii superioare
  • Minim 2 ani în domeniu (preferabil) într-o companie multinațională
Cunoștințe și abilități necesare:
  • Cunoștințe operare calculator (Microsoft Office, SAP)
  • Limba engleză nivel conversațional
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă
  • Orientare către cerințele pieței și nevoile clienților
  • Abilități de organizare și gestionare a timpului
  • Rapiditate în implementarea deciziilor
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Putere de concentrare și rezistență la stres
Mobilitate:
  • Națională

CE OFERIM:

  • Echipă puternică alături de care să te dezvolți,
  • Bonus de performanță,
  • Programe de training,
  • Asigurare medicală privată,
  • Indemnizație de vacanță,
  • Tichete de masă,
  • 28 zile concediu de odihnă, 
  • Acces la tot ce vrei să citești de la Bookster.

În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 1 octombrie 2024, la adresa: recrutare-hr@ro.heidelbergmaterials.com

Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

 

CINE SUNTEM

Cu 51,000 de angajați în peste 50 țări la nivel mondial și o istorie impresionantă de peste 150 ani de experiență, Heidelberg Materials este unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcții din lume, cu poziții de leader de piață în ciment, agregate și betoane. Produsele noastre sunt utilizate pentru costrucția de case, infrastructură, facilități comerciale și industriale, satisfăcând astfel cerințele în creștere pentru locuințe, mobilitate și dezvoltare economică.

Cultura noastră organizațională se bazează pe echipe solide, focus puternic asupra nevoilor clienților, creativitate și deschidere spre inovare, precum și gândire & acțiuni sustenabile. În calitate de precursor pe calea neutralității carbonului și a economiei circulare în industria materialelor de construcții, depunem eforturi pentru a identifica materiale și soluții sustenabile. Suntem ambițioși și depășim toate granițele pentru a consolida inovația și a aprofunda parteneriatele cu clienții noștri.

Heidelberg Materials România – Material to build our future!

Așteptăm cu interes aplicația dvs online!

Aplicați acum

Descriere poziție

  • Specialist

    Nivel poziție

  • Heidelberg Materials România Sediu Central București

    Locaţia

  • Normă întreagă

    Contract

  • Vânzări

    Categorie

Aplicați acum