Politica în domeniul concurenței
Angajamentul Heidelberg Materials România referitor la Politica în domeniul concurenței
Misiunea proconcurenţială a Heidelberg Materials România S.A. se bazează pe premisa fundamentală a legislaţiei concurenţei potrivit căreia concurenţa produce cele mai bune produse şi servicii la cele mai mici preţuri, încurajează eficienţa şi inovaţia şi întăreşte economia în ansamblul ei. Restricţiile asupra concurenţei afectează toate părţile implicate, de la consumatori la angajaţi.
Dorinţa noastră este de a ne asigura că acţionăm corect într-o piaţă care funcţionează pe baze concurenţiale prin eliminarea restricţiilor nerezonabile asupra concurenţei, prevenind comportamentele anticoncurenţiale.
Heidelberg Materials România S.A. are o politică strictă de respectare a legislaţiei concurenţei deoarece credem în competiţia onestă pe piaţă şi ne comportăm ca atare. Nu tolerăm încălcări ale acestei legislaţii de către angajaţii noştri, partenerii de afaceri sau concurenţii noştri. De aceea, avem o politică proconcurenţială şi am implementat un program de conformare în materia concurenţei, angajaţii noştri fiind instruiţi periodic în vederea respectării cu stricteţe a acestei politici. Totodată, ne aşteptăm ca partenerii noştri de afaceri să împărtăşească şi să respecte angajamentul nostru pentru integritate şi conformitate cu legislaţia concurenţei.
Heidelberg Materials România S.A. promovează concurenţa liberă şi deschisă pe piaţă. Angajaţii noştri nu trebuie să îşi însuşească sau să folosească informaţii confidenţiale ale concurenţilor şi nici să facă afirmaţii false despre comportamentul sau practicile de afaceri ale acestora.
Înţelegerile anticoncurenţiale sunt interzise per se, în sensul că nu pot fi justificate în niciun fel, indiferent de intenţiile părţilor. Noi nu vom tolera sub nicio formă practicile anticoncurenţiale, deoarece dorim să concurăm pe piaţă sănătos, prin preţ, calitate şi servicii. Conduita noastră se bazează în mod exclusiv pe propriile noastre judecăţi de afaceri. Orice contact cu concurenţii, clienţii sau furnizorii, care naşte sub orice formă suspiciunea unei înţelegeri ilegale, este şi va fi evitat cu stricteţe.
Dr. Florian Aldea
Country Manager