Electrician stații și PRAM
Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post de Electrician stații & PRAM, în cadrul Fabricii de ciment Tașca, jud. Neamț.
PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI
- Execută manevre în baza Regulamentului General de manevre pe baza foilor de manevre în colaborare cu societatea de distribuție a energiei electrice, conform cu convenția de exploatare în instalațiile de 110Kv și în baza I.T.I-P.M. și atribuțiunilor de serviciu în instalațiile de 6Kv;
- Are în primire și răspunde de integritatea instalațiilor de comandă semnalizare, automatizare, protecție și a aparatajului primar din stațiile S.R.A.,SC 2, SC3, SC4;
- Execută verificări și încercări PRAM în instalații de câte ori este nevoie (avarii, punere în funcțiune, declanșări repetate prin protecții, la cererea personalului de deservire, când apar anomalii în funcționare);
- Verifică și reglează protecțiile pe 110 Kv, 6Kv și 0,4 Kv;
- Măsoară și verifică instalațiile de priză de pământ;
- Execută lucrările de reparații astfel încât utilajele să se încadreze în parametrii de funcționare ceruți;
- Execută inspecţii şi intervenţii în instalaţiile electrice de înaltă, medie şi joasă tensiune.
CERINȚELE POSTULUI
Studii și experiență:
- Studii medii,
- Minim 3 ani de lucru în echipele de lucru pe schimburi, reparații și măsurători în instalațiile de medie și înaltă tensiune,
- Autorizaţii speciale: grupa III de autorizare electricieni.
Cunoștințe și abilități necesare:
- Cunoștințe solide privind caracteristicile tehnico-constructive și parametrii de funcționare a instalațiilor și echipamentelor electrice;
- Capacitatea de diagnosticare a stării tehnice a instalațiilor electrice;
- Foarte bune cunoștințe privind mijloacele de măsură și a parametrilor măsurați;
- Competențe de rezolvare a problemelor și luarea deciziilor;
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- Abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
- Putere de concentrare și rezistență la stres;
- Orientare către rezultate şi performanţă;
- Capacitate de respectare a termenelor.
OFERTA NOASTRĂ:
În calitate de angajat al Heidelberg Materials România S.A., vei beneficia de:
- Mediu de lucru profesionist;
- Echipă puternică alături de care să te dezvolți;
- Pachet salarial atractiv;
- Bonus anual de performanță;
- Transport asigurat de societate la/de la fabrică;
- Asigurare medicală privată;
- Indemnizație de vacanță anuală;
- Tichete de masă;
- 28 zile concediu odihnă;
PROCESUL DE SELECȚIE constă în următoarele probe:
- Testare scrisă a cunoștințelor de specialitate și în domeniul SSM;
- Probă practică;
- Interviu.
În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 15 decembrie 2024, la adresa: recrutare-hr@ro.heidelbergmaterials.com.
Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.
CINE SUNTEM
Cu 51,000 de angajați în peste 50 țări la nivel mondial și o istorie impresionantă de peste 150 ani de experiență, Heidelberg Materials este unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcții din lume, cu poziții de leader de piață în ciment, agregate și betoane. Produsele noastre sunt utilizate pentru construcția de case, infrastructură, facilități comerciale și industriale, satisfăcând astfel cerințele în creștere pentru locuințe, mobilitate și dezvoltare economică.
Cultura noastră organizațională se bazează pe echipe solide, focus puternic asupra nevoilor clienților, creativitate și deschidere spre inovare, precum și gândire & acțiuni sustenabile. În calitate de precursor pe calea neutralității carbonului și a economiei circulare în industria materialelor de construcții, depunem eforturi pentru a identifica materiale și soluții sustenabile. Suntem ambițioși și depășim toate granițele pentru a consolida inovația și a aprofunda parteneriatele cu clienții noștri.
Heidelberg Materials România – Material to build our future.