Carpatcement susţine de 10 ani Gala Societăţii Civile
Bucureşti, 13 martie 2013 – Grupul Carpatcement va participa la cea de-a 11 ediţie a Galei Societăţii Civile, competiţia anuală care premiază proiectele sectorului neguvernamental şi evidenţiază cele mai importante iniţiative civice.
Prin diviziile sale, Grupul Carpatcement este un partener tradiţional al acestui eveniment, susţinând Gala Societăţii Civile încă de la cea de-a două ediţie, care a avut loc acum 10 ani – în 2003.
În calitate de partener, Carpatcement continuă parteneriatul la ediţia din 2013 din dorinţa de a încuraja şi susţine dezvoltarea Societăţii Civile din România.
„Credem că, în prezent, mediul de afaceri trebuie să dovedească o atitudine responsabilă faţă de societate şi să încerce să stabilească un dialog cu aceasta, identificând şi ajutând la rezolvarea problemelor din realitatea românească de astăzi, iar societatea civilă este cel mai important partener într-un astfel de demers.
Noi, la Carpatcement, investim mai ales în identificarea şi rezolvarea problemelor cetăţenilor din comunităţile în care ne desfăşurăm activităţile de producţie. În acest fel, investim de fapt în bunăstarea materială şi spirituală a celor din comunităţi şi suntem convinşi că astfel putem construi, împreună, un viitor mai bun, în avantajul tuturor.
Totodată, considerăm importantă promovarea acestui demers în rândul tinerei generaţii, iar prin parteneriatul de lungă durată cu Gala Societăţii Civile încercăm să susţinem acest angajament”, a declarat domnul Florian Aldea, directorul general al companiei şi preşedintele Consiliului de Administraţie.
În calitate de partener al secţiunii „Durabilitate”, Carpatcement Holding va premia proiectele ale căror rezultate, efecte, activităţi sau acţiuni rezistă în timp, chiar şi după încheierea finanţării.
Un element al proiectelor premiate este capacitatea de a atrage sau de a mobiliza resurse: comunitate locală, beneficiari, voluntari, persoane care şi-au dezvoltat anumite competenţe şi care pot continuă activităţile proiectului.
„Mi-aş dori alături de noi cât mai mulţi lideri din mediul de business care să susţină şi să promoveze eforturile reprezentanţilor Societăţii Civile. Expertiză şi resursele mediului de afaceri pot contribui decisiv la dezvoltarea sectorului neguvernamental din România – şi, prin urmare, a societăţii româneşti”, a adăugat domnul Aldea.
Juriul secţiunii „Durabilitate” este compus din: Mihaela Stănoiu (Marketing Manager – Samsung Electronics România şi Bulgaria), Bogdan Arnăutu (Şef Departament Comunicare – Carpatcement), Nina Brătfălean (Marketing Manager – BMW Group România), Cristian Clița (PR Responsible – IKEA România) şi Dana Dobrescu (Communication Manager – Unilever South Central Europe).