Carpatcement premiat pentru „Bucureştiul respiră” la PR Award
Carpatcement a câştigat la categoria Campanii non-comerciale din cadrul PR Award, Silver Award pentru programul „Bucureştiul respiră”. Programul urmăreşte refacerea pădurii din jurul Capitalei, cu scopul de a oferi un aer mai curat bucureştenilor şi locuitorilor zonelor limitrofe.
Bogdan Arnăutu, Şef Departament Comunicare al Carpatcement, a declarat cu ocazia primirii premiului:
Bogdan Arnăutu”Bucureştiul respiră este cel mai important program pe care îl desfăşurăm în domeniul responsabilităţii sociale. Am reuşit alături de parteneri importanţi să demonstrăm că manifestăm un respect deosebit pentru protecţia mediului şi susţinem în continuare că orice iniţiativa de acest tip ne ajută pe noi şi generaţiile viitoare să putem respiră un aer mai curat şi să avem o viaţă mai frumoasă. Câştigarea acestui premiu ne bucură şi ne impulsionează să milităm în continuare pentru un Bucureşti mai frumos şi mai verde!”. (vezi biografie şi foto la calitate de prinţ)
Juriul internaţional care a evaluat campaniile înscrise la cea de-a cincea ediţie a PR Award a fost format din profesionişti că: Peter Debreceny (Preşedintele Institute for PR din SUA), Tony Meehan (Preşedintele TMA Communications), Dumitru Borţun (Preşedintele Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice), Adela Jansen (Secretarul General al BRD Groupe Societe Generale). Dumitru Borţun a fost membrul juriului care i-a premiat pe reprezentanţii Carpatcement.
Meritul pentru premiul obţinut de Carpatcement aparţine atât companiei, cât şi agenţiei The Practice care s-a ocupat de comunicarea „Bucureştiul respiră”. Din partea agenţiei, responsabil de program este Marta Togan, Junior Consultant. Cu ocazia Galei de Premiere, ea a spus:
Marta Togan „Suntem onoraţi că reprezentanţii Carpatcement au decis să înscrie acest program într-un concurs de PR. Totodată, acest lucru ne emoţionează – am pus mult suflet în Bucureştiul respiră, iar premiul câştigat în cadrul PR Award este o recunoaştere publică atât a muncii noastre, cât şi a parteneriatului excelent între toate instituţiile implicate. Premiul evidenţiază, încă o dată, nevoia oraşului pentru programe de acest tip”.
Programul „Bucureştiul respiră” a fost lansat în anul 2006 şi reprezintă răspunsul Carpatcement la diminuarea suprafeţei împădurite din jurul Capitalei.
Până în prezent au fost plantaţi copaci pe o suprafaţă de 2 hectare în comună Cornetu şi pe o altă de 3 hectare în comună Copăceni, ambele din judeţul Ilfov.
La categoria Campanii non-comerciale a PR Award 2007 au mai fost premiate şi Petrom, Fundaţia Sensiblu, MOL România, Asociaţia pentru Relaţii Comunitare, LaborMed Pharma şi Avon Cosmetics.